Ešte nie ste zaregistrovaným zákazníkom? Zaregistrujte sa a získajte e-book zadarmo, ktorý Vám poradí, ako si udržať oblečenie ako nové.
Zákaznícka podpora
+421 222 205 111
(Po-Pi, 7-15:30)
obchod@dobrytextil.sk
Potlač a výšivka
+421 222 205 100
(Po-Pi, 7-15:30)
potlac@dobrytextil.sk
Nakúpte ešte za 150.00 €
a dopravu máte zadarmo

Vrátenie tovaru a reklamácia


Vrátenie tovaru

V prípade, že vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho v lehote 30 dní vrátiť. Spolu s tovarom zasielame návratku, ktorú vyplníte a pošlete späť spolu s tovarom a kópiou faktúry na nižšie uvedenú adresu. Peniaze za vrátený tovar vám zašleme na váš účet.

Vrátenie peňazí je možné uplatniť odstúpením od kúpnej zmluvy:

K vrátenému tovaru priložte návratku s číslom účtu, na ktorý vám máme vrátiť peniaze (tovar zaslaný na dobierku neprijímame).

 

Ako postupovať pri vrátení alebo výmene tovaru z akcie 4+1 ZADARMO?

1. ak si želáte tovar vrátiť, musíte poslať naspäť všetkých 5 tričiek
2. veľkosť trička je možné vymeniť, cenu zásielky s vymeneným tovarom v tomto prípade hradí zákazník



packeta

Vrátenie zásielok do 5 kg cez Packeta (Zásielkovňa) ZADARMO: nevyhovujúci tovar zabaľte a doneste na najbližšie podacie miesto Zásielkovne (Packeta), kde obsluhe nahlásite kód: 99960925.

Zásielky s hmotnosťou nad 5 kg je potrebné poslať zvoleným spôsobom dopravy na nižšie uvedenú adresu na vlastné náklady.

Adresa pre vrátenie:

Dual Trade s.r.o.
Sídliště 1292
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika

Návratový list si môžete stiahnuť TU.

Pre výmenu tovaru napríklad za inú veľkosť, farbu alebo typ je potrebné vytvoriť novú objednávku.

Pri splnení všetkých podmienok na vrátenie tovaru vám budú peniaze za tovar zaslané prevodom na váš účet.

Kupujúci - spotrebiteľ nemá nárok na náhradu nákladov zaplatených predávajúcemu v súvislosti s doručením tovaru späť dopravcom.

Odstúpenie od zmluvy je súčasťou obchodných podmienok.

Reklamácia

Pre čo najhladší priebeh vybavenia reklamácie odporúčame vyplniť náš reklamačný protokol, ktorý nájdete TU.

Reklamovaný tovar spolu s vyplneným reklamačným protokolom následne zašlite na adresu:
Dual Trade s.r.o.
Sídliště 1292
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika

Po prijatí tovaru v našom reklamačnom oddelení sa Vám ozve náš špecialista s návrhom najvhodnejšieho riešenia.

Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia budeme postupovať v súlade s našim Reklamačným poriadkom. Pred odoslaním reklamácie sa s Reklamačným poriadkom dôkladne zoznámte, aby mohla byť reklamácia vybavená, čo najrýchlejšie a k Vašej spokojnosti.