Zákaznícka podpora
+420 608 330 123
(Po-Pia, 7-15:30)
Potlač a výšivka
+420 739 054 455
(Po-Pia, 7-15:30)
Nakúpte ešte za 156.25 €
a dopravu máte zadarmo
0 0.00 €
s DPH

Vrátenie tovaru a reklamácia


Vrátenie tovaru

V prípade, že Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho vrátiť. Spoločne s tovarom zasielame návratový list, ktorý vyplníte a zašlete spoločne s tovarom a kópiou faktúry späť na nižšie uvedenú adresu. Peniaze za vrátený tovar zašleme na Váš účet.

Vrátenie zásielok do 5 kg cez Packeta (Zásielkovňa) ZADARMO: nevyhovujúci tovar zabaľte a doneste na najbližšie podacie miesto Zásielkovne (Packeta), kde obsluhe nahlásite kód: 99960925.

Zásielky nad 5 kg je potrebné zaslať Vami zvoleným spôsobom dopravy na adresu: Dual Trade s.r.o., Sídliště 1292, 768 61, Bystřice pod Hostýnem na vlastné náklady.

Pre výmenu tovaru napríklad za inú veľkosť, farbu alebo typ je nutné vytvoriť novú objednávku.

Dual Trade s.r.o.
Sídliště 1292
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika

Tovar musí byť nepoškodený, nenosený, nepraný a musí mať na sebe originálne visačky, ktoré boli súčasťou tovaru pri jeho doručení.

Návratový list si môžete stiahnuť TU.

Vrátenie peňazí je možné uplatniť odstúpením od zmluvy

Tovar musí byť pri využití práva na odstúpenie od zmluvy vrátený nepoškodený, v pôvodnom obale bez známok používania vrátane všetkého príslušenstva. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok na vrátenie tovaru, vám peniaze za tovar budú zaslané prevodom na váš účet, a to najneskôr do 3-5 pracovných dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci - spotrebiteľ nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré uhradil predávajúcemu v súvislosti s dodaním tovaru prepravcom späť.

Odstúpenie od zmluvy je súčasťou obchodných podmienok.

Reklamácia

Pre čo najhladší priebeh vybavenia reklamácie odporúčame nasledujúci postup.

Pred zaslaním reklamácie nás, prosím kontaktujte na e-mail obchod@dobrytextil.sk. E-mail zašlite s predmetom Reklamácie, popíšte v ňom stručne vadu a napíšte, o aký produkt sa jedná. Do prílohy e-mailu vložte fotografiu vadného produktu, a ak je možné vadu z fotografie poznať, tak aj detailnú fotografiu vady. Po prijatí e-mailu sa Vám v najkratšom možnom čase ozve náš špecialista s návrhom najvhodnejšieho riešenia.

Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia budeme postupovať v súlade s našim Reklamačným poriadkom. Pred odoslaním reklamácie sa s Reklamačným poriadkom dôkladne zoznámte, aby mohla byť reklamácia vybavená, čo najrýchlejšie a k Vašej spokojnosti.