Vážení zákazníci, Vianoce sa blížia a my Vám tak ako každý rok, predlžujeme možnosť vrátenia tovaru až do konca januára 2023.
Zákaznícka podpora
+421 222 205 111
(Po-Pia, 7-15:30)
Potlač a výšivka
+421 222 205 100
(Po-Pia, 7-15:30)
Nakúpte ešte za 156.25 €
a dopravu máte zadarmo
0 0.00 €
s DPH

Vrátenie tovaru a reklamácia


Vrátenie tovaru

V prípade, že vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho v nadštandardnej lehote 30 dní vrátiť. Spolu s tovarom zasielame návratku, ktorú vyplníte a pošlete späť spolu s tovarom a kópiou faktúry na nižšie uvedenú adresu. Peniaze za vrátený tovar vám zašleme na váš účet.

Vrátenie peňazí je možné uplatniť odstúpením od kúpnej zmluvy:

K vrátenému tovaru priložte návratku s číslom účtu, na ktorý vám máme vrátiť peniaze (tovar zaslaný na dobierku neprijímame).

Vrátenie zásielok do 5 kg cez Packeta (Zásielkovňa) ZADARMO: nevyhovujúci tovar zabaľte a doneste na najbližšie podacie miesto Zásielkovne (Packeta), kde obsluhe nahlásite kód: 99960925.

Zásielky s hmotnosťou nad 5 kg je potrebné poslať zvoleným spôsobom dopravy na nižšie uvedenú adresu na vlastné náklady.

Adresa pre vrátenie:

Dual Trade s.r.o.
Sídliště 1292
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Česká republika

Návratový list si môžete stiahnuť TU.

Pre výmenu tovaru napríklad za inú veľkosť, farbu alebo typ je potrebné vytvoriť novú objednávku.

Pri splnení všetkých podmienok na vrátenie tovaru vám budú peniaze za tovar zaslané prevodom na váš účet najneskôr do 3-5 pracovných dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. 

Kupujúci - spotrebiteľ nemá nárok na náhradu nákladov zaplatených predávajúcemu v súvislosti s doručením tovaru späť dopravcom.

Odstúpenie od zmluvy je súčasťou obchodných podmienok.

Reklamácia

Pre čo najhladší priebeh vybavenia reklamácie odporúčame nasledujúci postup.

Pred zaslaním reklamácie nás, prosím kontaktujte na e-mail obchod@dobrytextil.sk. E-mail zašlite s predmetom Reklamácie, popíšte v ňom stručne vadu a napíšte, o aký produkt sa jedná. Do prílohy e-mailu vložte fotografiu vadného produktu, a ak je možné vadu z fotografie poznať, tak aj detailnú fotografiu vady. Po prijatí e-mailu sa Vám v najkratšom možnom čase ozve náš špecialista s návrhom najvhodnejšieho riešenia.

Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia budeme postupovať v súlade s našim Reklamačným poriadkom. Pred odoslaním reklamácie sa s Reklamačným poriadkom dôkladne zoznámte, aby mohla byť reklamácia vybavená, čo najrýchlejšie a k Vašej spokojnosti.