Hneď ako predáme Váš balíček do rúk Packeta, obdržíte informatívny e-mail o jeho odoslaní. V tomto e-maili bude tiež uvedené číslo balíčku.
Na stránke https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search môžete po zadaní čísla Vašej zásielky sledovať, kde se práve nachádza.
Výdajné miesto:
V deň doručenia na zvolené výdajné miesto bude na Vami uvedené telefónne číslo odoslaná SMS o možnosti vyzdvihnutia balíka. Nájdete tu heslo na vyzdvihnutie a otváraciu dobu Vami zvoleného výdajného miesta. Zároveň Vám bude odoslaný aj e-mail, kde nájdete rovnaké informácie a naviac deň, dokedy bude Váš balíček na výdajnom mieste uložený.
Z-BOX:
Na vyzdvihnutie zásielky musíte mať stiahnutú aplikáciu Packeta.
V deň doručenia do vybraného Z-BOX-u dostanete notifikáciu z aplikácie Packeta, že balík si môžete vyzdvihnúť. V aplikácii nájdete tlačidlo na otvorenie Z-BOXu a jeho otváracie hodiny. Zároveň vám bude odoslaný e-mail, ktorý bude obsahovať rovnaké informácie a navyše deň, dokedy bude váš balík uložený v Z-BOXe. Štandardná doba na prevzatie zásielky sú 2 dni.
Doprava zásielok do 5 kg.
Akonáhle váš balík odovzdáme Slovenskej pošte, dostanete informačnú SMS o jeho odoslaní s číslom zásielky a telefonickým kontaktom na kuriéra. Ak nám poskytnete len telefónne číslo na pevnú linku, obdržíte e-mail s touto informáciou. Ak príjemca nebude v čase doručenia na adrese prítomný, kuriér uloží zásielku na najbližšej pošte.
Na stránke https://tandt.posta.sk/ môžete po zadaní čísla zásielky sledovať jej pohyb.
V deň doručenia vám bude na Vami uvedené telefónne číslo zaslaná SMS (e-mail) o doručení balíka. Doručovanie zásielok prebieha zvyčajne v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.
Kuriérovi môžete zaplatiť v hotovosti a u vybraných kuriérov je možné platiť aj platobnou kartou.
Doprava zadarmo od 69 EUR.
Nechcete sa viazať na určitý čas doručenia? Potom si v objednávkovom procese zvoľte možnosť odberu na výdajnom mieste Slovenskej pošty - pobočky pošty alebo BalíkoBOXy.
Akonáhle váš balík odovzdáme Slovenskej pošte, dostanete informačnú SMS o jeho odoslaní s číslom zásielky. Ak nám poskytnete len telefónne číslo na pevnú linku, obdržíte e-mail s touto informáciou.
Na stránke https://tandt.posta.sk/ môžete po zadaní čísla zásielky sledovať jej pohyb.
V deň doručenia vám bude na Vami uvedené telefónne číslo zaslaná SMS (e-mail) o doručení balíka.
BalíkoBOX
Za balík na dobierku môžete pohodlne zaplatiť v termináli BalíkoBOXu platobnými kartami všetkých komerčných bánk.
Čakáte balík a rozhodli ste sa, že ho nechcete doručiť domov ani na poštu? Pár klikmi si ho môžete presmerovať do ktoréhokoľvek BalíkoBOXu.
Hneď ako predáme Váš balíček do rúk GLS, obdržíte informatívny e-mail o jeho odoslaní. V tomto e-maili bude tiež uvedené číslo balíčku.
Na stránke https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok môžete po zadaní čísla Vašej zásielky sledovať, kde se práve nachádza.
V deň doručenia Vám dá GLS vedieť prostredníctvom e-mailu a SMS o predpokládanom trojhodinovom časovom okne, v ktorom bude doručenie prebiehať (v tejto správe nájdete aj odkaz pre sledovanie zásielky a číslo na kuriera). Vy budete vedieť, či v tomto čase bude niekto prítomny, kdo by balík prevzal.
Ak to nebude možné a Vy premeškáte pokus o doručenie, máte k dispozícii rôzne volby ďalšieho doručenia. Obdržíte e-mailovú alebo textovú správu obsahujúcu odkaz, ktorý Vás navedie priamo do aplikácie, kde je prehľad možností pre ďalšie doručenie Vašeho balíčku. Zvolíte si podľa seba najlepší spôsob ako balík prijať při ďalšom pokuse o doručenie.
Doprava zásielok do 5 kg.
Prehľad možností doručenia:
Platba platobnou kartou
Ak u seba akurát nemáte hotovosť, môžete dobierku zaplatiť platobnou kartou. Šoféri sú vybavený mobilným platobným terminálom a tlačiarňou.
Doručenie na Slovensko je spravidla do 2 dní od odoslania balíčka.
Nechcete sa viazať na určitý čas doručenia? Potom si v objednávkovom procese zvoľte možnosť osobného odberu na výdajnom mieste GLS Parcelshop.
Na stránkach https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok môžete opäť sledovať pohyb balíčka.
V deň doručenia na zvolený ParcelShop bude na Vami uvedené telefónne číslo odoslaná SMS o možnosti vyzdvihnutia balíka.
Doprava zásielok do 5 kg.
Hneď ako predáme Váš balíček do rúk PPL, obdržíte informatívny e-mail o jeho odoslaní. V tomto e-maili budete mať číslo balíčku a odkazy na stránky, kde môžete po zadaní čísla balíčku sledovať jeho pohyb a meniť doručovacie údaje.
Na stránkach www.pplbalik.cz môžete po zadaní čísla balíčku zmeniť adresu a dátum doručenia. Na stránkach www.ppl.cz môžete zase sledovať pohyb balíčku.
V deň doručenia bude na Vami uvedené telefónne číslo zaslaná SMS s orientačným časom doručenia v rozmedzí dvoch hodín (napr. 13-15:00) a telefónne číslo na šoféra. Doručenie zásielok prebieha štandardne v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00.
Platba platobnou kartou
Ak u seba akurát nemáte hotovosť, môžete dobierku zaplatiť platobnou kartou. Šoféri sú vybavený mobilným platobným terminálom a tlačiarňou.
Hneď ako predáme kuriérovi, obdržíte informatívny e-mail o jeho odoslaní. V tomto e-maili budete mať číslo balíčku a odkazy na stránky, kde môžete po zadaní čísla balíčku sledovať jeho pohyb a meniť doručovacie údaje.
Na stránkach www.pplbalik.cz môžete po zadaní čísla balíčku zmeniť adresu a dátum doručenia. Na stránkach www.ppl.cz môžete zase sledovať pohyb balíčku.
Po odovzdaní zásielky kuriérovi dostane príjemca zásielky SMS a email bude na Vami uvedené telefónne číslo zaslaná SMS s orientačným časom doručenia. s informáciu o uložení zásielky vo vybranej prevádzke. SMS alebo email obsahuje aj presnú adresu pobočky pre jasnú navigáciu.
Príjemca zásielky sa preukáže PIN kódom, ktorý mu bol zaslaný v SMS alebo emailom. Nepotrebuje sa preukázať žiadnym dokladom.
Platba platobnou kartou nie je možná.
Všetky platby prebiehajú online – zákazník dostane link na platbu online a zaplatí. V balíkove je možné uhrádzať len dobierky a to hotovosťou.Akonáhle predáme Váš balíček do rúk DPD, obdržíte informatívny e-mail o jeho odoslaní. V tomto e-maili budete mať číslo balíčku, osobný kód a odkazy na stránky, kde môžete po zadaní osobného kódu sledovať jeho pohyb (v deň doručenia) a meniť doručovacie údaje. Zároveň Vám príde SMS správa so všetkými informáciami.
Na stránkach https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/ môžete po zadaní osobného kódu zmeniť dátum doručenia a adresu.
V deň doručenia bude na Vami uvedený e-mail a telefónne číslo odoslaná SMS s orientačným časom doručenia v rozmedzí jednej hodiny (napr. 11-12:00). Doručenie zásielok prebieha štandardne v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00. Na stránkach https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/ môžete sledovať pohyb Vášho balíčka.
Platba platobnou kartou
Ak u seba akurát nemáte hotovosť, môžete dobierku zaplatiť platobnou kartou. Šoféri sú vybavený mobilným platobným terminálom a tlačiarňou.
Spoločenská zodpovednosť
Prepravná služba DPD podniká s ohľadom na spoločnosť a životné prostredie. Zaviazala sa, že nebude zanechávať emisie a balíčky tak nezaťažia prírodu.
Doručenie na Slovensko je spravidla do 2 dní od odoslania balíčka.
Nechcete sa viazať na určitý čas doručenia? Potom si v objednávkovom procese zvoľte možnosť osobného odberu na výdajnom mieste DPD Pickup.
Akonáhle predáme Váš balíček do rúk DPD, obdržíte informatívny e-mail o jeho odoslaní. V tomto e-maili budete mať číslo balíčku, osobný kód a odkazy na stránky, kde môžete po zadaní osobného kódu sledovať jeho pohyb. Zároveň Vám príde SMS správa so všetkými informáciami.
Na stránke https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/ môžete po zadaní čísla Vašej zásielky sledovať, kde se práve nachádza.
V deň doručenia na zvolený DPD Pickup bude na Vami uvedené telefónne číslo odoslaná SMS o možnosti vyzdvihnutia balíka.
Spoločenská zodpovednosť
Prepravná služba DPD podniká s ohľadom na spoločnosť a životné prostredie. Zaviazala sa, že nebude zanechávať emisie a balíčky tak nezaťažia prírodu.
Doručenie na Slovensko je spravidla do 2 dní od odoslania balíčka.
Platba na dobierku nie je možná.
Objednávku je možno zaplatiť aj online kartou alebo expresným prevodom prostredníctvom platobnej brány GoPay
Informácie o platbe Vám budú odoslané na email spolu s potvrdením objednávky. Alebo môžete zaplatiť prevodom z účtu v akejkoľvek banke na náš EUR účet vedený vo Fio banke, číslo účtu 2300521341/8330 (IBAN SK7683300000002300521341, BIC FIOZSKBA). Ako variabilný symbol, prosím, vždy použite číslo vašej objednávky. Akonáhle budú peniaze pripísané na náš účet, zásielku posielame.
Tovar bude zaslaný na dobierku, celú sumu vyberie od zákazníka doručovateľ pri prevzatí. U dopravy GLS i Slovak Parcel Service môžete kuriérovi pri prevzatí zaplatiť platobnou kartou.
Dodávaný tovar zostáva až do úplného zaplatenia kúpnej ceny vo vlastníctve predávajúceho, a to v zmysle platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
Na akékoľvek otázky ohľadom dodacích a platobných podmienok Vám rád odpovie tím expedície DobrýTextil.sk. Kontaktovať nás môžete telefonicky na čísle +421 222 205 111 alebo emailom na obchod@dobrytextil.sk.