Zľava 10 % na zimné čiapky a doplnky Bontis. Akcia trvá do 19.12. Pozrieť sa.
Ešte nie ste zaregistrovaným zákazníkom? Zaregistrujte sa a získajte e-book zadarmo, ktorý Vám poradí, ako si udržať oblečenie ako nové.
Zákaznícka podpora
+421 222 205 111
(Po-Pi, 7-15:30)
obchod@dobrytextil.sk
Potlač a výšivka
+421 222 205 100
(Po-Pi, 7-15:30)
potlac@dobrytextil.sk
Nakúpte ešte za 69.00 €
a dopravu máte zadarmo

Časté otázky


Nákupný proces  Nákupný proces

  • Kedy dorazí moja objednávka?

    Dodacia lehota sa môže líšiť podľa druhu tovaru. Predpokladaný termín odoslania nájdete pri každom produkte a tiež v nákupnom košíku počas celého nákupného procesu.

    Aby sme zabezpečili, že dostanete všetky produkty naraz, odosielame objednávky vždy kompletné. Termín expedície sa preto určuje podľa najdlhšieho uvedeného termínu dodania.

    O odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať e-mailom. V deň doručenia potom obdržíte SMS správu od prepravcu s podrobnosťami.

  • Potrebujem v objednávke vykonať nejakú zmenu. Ako mám postupovať?

    Radi Vám s úpravou objednávky pomôžeme. Objednávku môžete upravovať až do jej vyexpedovania. Ak si želáte doobjednať tovar, upraviť adresu, spôsob platby alebo dopravy, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis. Sme tu pre Vás na telefónnom čísle 222 205 111 alebo na e-maile obchod@dobrytextil.sk.

  • Nedorazilo mi potvrdenie objednávky. Čo mám robiť?

    E-maily od nás sa občas zatúlajú do iných priečinkov, než je doručená pošta. Prosím, skontrolujte si priečinky spam, hromadné správy alebo promo akcie vo svojej e-mailovej schránke. Niekedy sa naše potvrdzovacie e-maily môžu omylom dostať do týchto priečinkov.

    V prípade, že aj napriek tomu nenájdete naše e-maily, neváhajte nás kontaktovať a radi vám pomôžeme. Môžete nám zavolať na zákaznícku linku 222 205 111 alebo napísať e-mail na obchod@dobrytextil.sk. Sme tu pre Vás a radi Vám stav objednávky preveríme.

  • Mám nárok na zľavu pri zakúpení väčšieho množstva tovaru?

    Radi Vám ponúkneme zľavu pri zakúpení väčšieho množstva tovaru. Výšku zľavy Vám oznámi náš špecialista pre firemných zákazníkov. Pre vypracovanie individuálnej cenovej ponuky nám prosím zašlite Vašu požiadavku na e-mail firma@dobrytextil.sk.

    Cenovú ponuku stanovujeme na základe aktuálneho požadovaného množstva produktov a jej platnosť je vždy 14 dní. Tešíme sa na Vašu správu a urobíme všetko pre to, aby ste boli spokojní.

Výber tovaru  Výber tovaru

  • Ako zistím správnu veľkosť?

    Aby sme Vám pomohli nájsť ideálnu veľkosť, odporúčame neorientovať sa len podľa Vašej bežnej konfekčnej veľkosti. Pri každom našom produkte nájdete podrobnú veľkostnú tabuľku, v ktorej sú uvedené rozmery textilu alebo postavy. Nájdete tam aj ilustračnú fotografiu, ktorá ukazuje, v akých oblastiach merať. Týmto spôsobom môžete byť istí, že vybraný tovar padne dokonale.

  • Čo mám robiť, keď nie je zobrazená veľkosť alebo farba, ktorú potrebujem?

    Ak Vami požadovaná veľkosť alebo farebný variant nie je zobrazený na našom e-shope, znamená to, že je momentálne nedostupná. Akonáhle tovar opäť naskladníme, okamžite sa zobrazí na e-shope a bude možné ho zakúpiť.

    Ak by ste chceli preveriť dostupnosť alebo zistiť presný termín naskladnenia, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás na telefónnom čísle 222 205 111 alebo na e-maile obchod@dobrytextil.sk a pomôžeme Vám nájsť to, čo hľadáte.

  • Máte aj kamennú predajňu?

    V súčasnosti síce kamennú predajňu neprevádzkujeme, ale radi vám pomôžeme s Vašimi objednávkami prostredníctvom nášho e-shopu.

    Ak máte akékoľvek otázky neváhajte nás kontaktovať. Môžete nám zavolať na zákaznícku linku 222 205 111 alebo napísať e-mail na obchod@dobrytextil.sk.

  • Nejde mi uplatniť zľavový kód v nákupnom košíku. Čo mám robiť?

    Skúste prosím najprv overiť termín platnosti zľavového kódu. Uistite sa tiež, že kód zadávate v správnom tvare.

    Ak využívate akciu 3+1 zdarma, skontrolujte si, že máte v košíku 4 kusy akciového tovaru. Pri akcii 4+1 zdarma je potrebné mať v košíku 5 kusov  akciového tovaru.

    Ak problém pretrváva, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás na telefónnom čísle 222 205 111 alebo na e-maile obchod@dobrytextil.sk a radi Vám pomôžeme.

Vrátenie a reklamácia  Vrátenie a reklamácia

  • Ako môžem vrátiť nevyhovujúci tovar?

    Nezodpovedá zakúpený tovar Vašim očakávaniam? Nič sa nedeje, môžete nám ho vrátiť späť do 30 dní od prevzatia. Ak by ste potrebovali viac času na rozhodnutie, ponúkame Vám možnosť zakúpenia predĺženej lehoty na vrátenie až 100 dní.

    Vrátenie tovaru je u nás jednoduché a pohodlné. Využiť môžete Packetu a poslať nám tak tovar späť úplne zadarmo. V každej zásielke od nás nájdete Návratový list s kódom pre bezplatné vrátenie (99960925). Vyplnený Návratový list nezabudnite vložiť do balíčka, ktorý nám budete vracať. Podrobné informácie o vrátení tovaru nájdete tiež na našej webovej stránke: Vrátenie tovaru a reklamácia.

    Proces spracovania Vášho vráteného tovaru, vrátane dopravy k nám, môže trvať až 14 dní. Akonáhle balíček spracujeme, vystavíme Vám dobropis a obratom vrátime peniaze na Vami zvolený bankový účet.

  • Ako môžem vymeniť veľkosť, ktorá mi nesedí, za inú?

    Ak Vám zakúpená veľkosť nesedí, sme tu, aby sme Vám pomohli. Výmenu nevyhovujúcej veľkosti u nás môžete vykonať formou vrátenia.

    Využiť môžete Packetu a poslať nám tak tovar späť úplne zadarmo. V každej zásielke od nás nájdete Návratový list s kódom pre bezplatné vrátenie (99960925). Vyplnený Návratový list nezabudnite vložiť do balíčka, ktorý nám budete vracať. Rovno si potom môžete vytvoriť novú objednávku na tovar v požadovanej veľkosti. Podrobné informácie o výmene tovaru nájdete tiež na našej webovej stránke: Vrátenie tovaru a reklamácia.

    Proces spracovania Vášho vráteného tovaru, vrátane dopravy k nám, môže trvať až 14 dní. Akonáhle balíček spracujeme, vystavíme Vám dobropis a obratom vrátime peniaze na Vami zvolený bankový účet.

  • Potrebujem reklamovať zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

    Je nám veľmi ľúto, že sa u zakúpeného tovaru objavila vada. Chceme, aby Vaša reklamácia prebehla hladko a bez starostí. Prosíme, vyplňte náš reklamačný protokol, ktorý nájdete tu, a spolu s reklamovaným tovarom ho zašlite na adresu: Dual Trade s.r.o., A. Horáka 1769, 768 61, Bystřice pod Hostýnem, Česká republika.

    Prosíme, uistite sa tiež, že reklamovaný tovar je čistý a hygienicky nezávadný. Akonáhle nám tovar dorazí, náš špecialista Vás bude čo najskôr kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe. Urobíme všetko pre to, aby bol proces reklamácie čo najrýchlejší.

    Reklamácie vybavujeme podľa nášho Reklamačného poriadku.

  • Rozbalil/a som balíček od vás a bol v ňom vadný alebo iný tovar. Ako mám postupovať?

    Mrzí nás, že ste obdržali vadný tovar, prípadne ste dostali v balíčku niečo iné, ako ste si objednali. Radi Vám pomôžeme situáciu čo najrýchlejšie vyriešiť. Prosíme, obráťte sa na našu zákaznícku linku 222 205 111 alebo nám zašlite e-mail na obchod@dobrytextil.sk a priložte fotografie vady alebo nesprávne doručeného tovaru.

    Náš špecialista sa Vám čo najskôr ozve a navrhne najlepšie možné riešenie. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti, sme tu pre Vás a urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sa situácia vyriešila k Vašej spokojnosti.

Potlač a výšivka  Potlač a výšivka

  • Akou technológiou tlačíte?

    Na potlač textilu používame rôzne technológie, najčastejšie DTF (Direct to Film) a sieťotlač. Tieto metódy nám umožňujú tlačiť všetky farebné odtiene, drobné detaily aj obrázky s nižším rozlíšením.

    Radi by sme Vás informovali o najpoužívanejších metódach potlače tričiek a ďalšieho textilu, ktoré podrobne popisujeme na našej webovej stránke.

    Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete poradiť s výberom správnej technológie, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás na telefónnom čísle 222 205 100 alebo na e-maile potlac@dobrytextil.sk.

  • Vydrží potlač na textile?

    Naše potlače sú vysoko kvalitné a dlho vydržia. Aby ste sa z nich mohli tešiť čo najdlhšie, je dôležité o potlačený textil správne starať. Všetky informácie ohľadom údržby nájdete na letáčiku, ktorý obdržíte s balíčkom.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky ohľadom starostlivosti o Vaše zakúpené tovary, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás a radi Vám poradíme na telefónnom čísle 222 205 100 alebo na e-maile potlac@dobrytextil.sk.

  • Ako zistím cenu potlače?

    Ku každej zákazke pristupujeme individuálne, aby sme Vám mohli ponúknuť čo najlepšiu cenu a servis na mieru. Pre prípravu cenovej kalkulácie od Vás budeme potrebovať niekoľko informácií. Zašlite nám prosím špecifikáciu textilu, ktorý ste vybrali, počet kusov k realizácii a veľkosť loga. Priložte prosím tiež Vaše logo, ideálne vo formáte v krivkách (PDF, AI, SVG).
    Na základe týchto údajov Vám radi pripravíme individuálnu cenovú ponuku presne podľa Vašich potrieb.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás na telefónnom čísle 222 205 100 alebo na e-maile potlac@dobrytextil.sk.

  • Ponúkate tlač pre firmy a veľkoodberateľov s ich vlastným dizajnom?

    Áno, dlhodobo spolupracujeme s mnohými firmami a veľkoodberateľmi. Ak máte záujem o tlač s Vaším vlastným dizajnom, stačí nás kontaktovať. Na základe Vašich podkladov Vám radi pripravíme cenovú kalkuláciu.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás na telefónnom čísle 222 205 100 alebo na e-maile potlac@dobrytextil.sk.

  • Ako môžem objednať potlač pri vytváraní objednávky cez e-shop?

    Ak si chcete objednať potlač pri vytváraní objednávky cez e-shop, stačí v treťom kroku objednávky zadať do poznámky, že máte záujem o potlač. Naši špecialisti Vás následne budú kontaktovať e-mailom, aby s Vami dohodli všetky podrobnosti.

    Môžete nám tiež zaslať priamo e-mail s Vašou požiadavkou a priložiť logo na potlač. Sme tu pre Vás a radi Vám so všetkým pomôžeme na telefónnom čísle 222 205 100 alebo na e-maile potlac@dobrytextil.sk.