Novinky 28. 2. 2019
Zaujíma vás, ako vznikol náš eshop od prvého predaného trička až po tisícky produktov v hale? Premýšľate niekedy, ako asi vypadá práca v eshope a odkiaľ váš tovar prišiel? Podívajte sa do zákulisia Dobrého Textilu a zistite ako spoločne fungujeme a vytvárame stále lepšiu a lepšiu firmu.
Všetko začalo pred 8 rokmi keď sa dvaja mladí muži rozhodli rozbehnúť vlastné podnikanie. Úloha bola daná - predávať cez eshop trička s potlačou. Všetko sa darilo dobre, ale postupne sa ukázalo, že zákazníci by si priali kúpiť aj trička bez potlače. Zrodila sa tak prvá myšlienka rozšíriť sortiment tovaru a začať predávať kvalitné oblečenie za rozumné ceny aj bez potlače. Prvé kroky boli, ako to už býva, zložitejšie. Zásielky sa balili kdekoľvek, kde to v tú chvíľu bolo možné a na poštu sa jazdilo na bicykli. Keď už bolo zásielok viac, nastalo prvé sťahovanie a to do chaty. Priestor bol síce väčší, ale už behom dvoch rokov muselo dôjsť k ďalšiemu sťahovaniu, tentokrát do rodinného domu. Sem už prišli prví zamestnanci a obchod sa rozrástol. Rozrástol sa ale veľmi rýchlo. Pribúdalo objednávok, tovaru aj ľudí vo firme a bolo čím ďalej jasnejšie, že takto to ďalej nepôjde.
Už od začiatku roku 2018 sme zápasili s nepríjemnou situáciou. Tešilo nás, že eshop rastie závratnou rýchlosťou a každý ďalší zákazník nám robil radosť. Týmto sme sa však dostali do menšieho priestorového problému. Po roku narážania do kolegov, okopávania si palcov a rúcaniu krabicových komínov sme sa rozhdli urobiť tomuto prietrž a presťahovali sme sa do nových veľkých priestorov starej výrobnej haly.
Sťahovanie z dvojposchodového domčeka s rozlohou cca 100m2 do haly, ktorá má asi 882m2 bolo náročné o to viac, že prebiehalo v hlavnej predvianočnej sezóne a iba behom jediného víkendu. Posledné mesiace roku 2018 sme tak strávili v úplne novom prostredí a pomaly sme sa začali prispôsobovať obrovskému priestoru. Spočiatku sme si museli poradiť s komunikačným problémom. V našom domčeku, kde sme sedeli všetci takpovediac „v obývačke“ stačilo na kohokoľvek iba huknúť a všetko bolo vyriešené. V hale, kde sú aj oddelené kancelárie už to tak jednoduché nebolo. Hlavne na začiatku sme sa museli pre každú informáciu pravidelne zdravo prebehnúť. Postupně sme sa ale zorganizovali a prechádzky obmedzili na potrebné minimum.
Okrem zvykania si na nové miesta a hľadania nových skladových pozíc tovaru, sme sa museli aj kvalifikovať. Aby sme dopravili tovar od dopravcu k baliacim pultom a od pultov k zákazníkom, musela sa dokonca z nás stať obsluha nákladného výťahu :). Pretože sa Vianoce rýchlo blížili a počet objednávok stále rástol, nemali sme moc času sa obzerať a museli sme sa strmhlavo vrhnúť do objednávania tovaru a hlavne do balenia.
Teraz už sme naplno zabývaní a vybavovanie objednávok je pre nás značne jednoduchšie. Cesta k úspešnému podniku je ale vždy zložitá a hrboľatá a stojí za ňou nemalé úsilie. Verím, že nás čaká veľa ďalších noviniek a zlepšení tak, aby sme mohli urobiť radosť ešte viacerým ľuďom. Preto ďakujeme hlavne vám, zákazníkom, že svojou spokojnosťou pomáhate budovať stále väčší a lepší Dobrý Textil.
Rubrika
Komentáre
Zatiaľ žiadne názory